20 februarie 2011

A nu fi pe internet = a nu exista?


         Când o persoană care nu îţi este apropiată îţi stârneşte interesul, o tastezi repede pe Google sperând să-ţi faci o idee despre ce a fost, ce este şi ce poate.
Însă cât sunt de fidele informaţiile pe care le găseşti? În ce măsură poţi pune semnul egal între ceea ce pare a fi şi ceea ce este într-adevăr acea persoană?

         Pe net nu prea găseşti lucruri comune, iar oamenii sunt creionaţi după extremele comportamentelor lor, surprinse uneori în mod abuziv de „binevoitori”. Puţini pot spune că portretul lor online se pliază pe cel real.
         Am dat curioasă search pe numele meu... prima apariţie am zărit-o undeva un subsolul primei pagini, era chiar prima ştire postată pe Cuzanet. Am trecut pe a doua pagină, Alianţa Familiilor din România mă menţiona ca un semnatar al unei declataţii. În rest, erau doar coincidenţe de nume sau persoane din străinătate cu acelaşi nume. Am rămas un necunoscut, dar nu-mi displace câtuşi de puţin această situaţie. Cel puţin acum. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu