18 februarie 2011

Cu sau fără Internet?

Toate luminile s-au stins, toate conexiunile s-au întrerupt, telefoanele au devenit simple obiecte de vitrină. Televizorul a încremenit pe imaginea prezentatoarei de ştiri care abia a apucat să spună: „În seara aceasta se va petrece un lucru inexplicabil; toate aparatele electrice şi electronice vor ceda ca urmare a unei presiuni exercitate de o explozie solară. Nu se ştie pentru cât timp...
Un ţipăt lung străbate oraşul de la un capăt la altul. Ecouri ale acestuia încercuiesc clădirile din centru. Lumea a rămas în beznă, dar va primi în curând răsăritul unei noi ere: era Internetless.
Acesta nu e un scenariu apocaliptic, e doar o incursiune imaginară într-o posibilă lume viitoare.
Internetul e cel mai bun prieten al omului? Nu e valabil şi în cazul meu. Recunosc, uneori mă ajută foarte mult, dar mă întristează în aceeaşi măsură, îmi înghite liniştea şi îmi slăbeşte pofta de viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu